01.07.2025

Білім берудегі инновациялық шешімдер: TOPIQ.KZ платформасын енгізу тәжірибесі

Цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы жағдайында,
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі оқытудың заманауи құралдарын
бейімдеу және енгізу қажеттілігіне тап болады. Осындай құралдардың бірі –
өзін оқу процесінде тиімді көмекші ретінде танытқан TopIQ.kz білім беру платформасы болды. 

Абай атындағы мектеп-лицейінде TopIQ.kz цифрлық оқулықтар платформасы екінші жылы қолданылады. Егер 2023-2024 оқу жылында 300 жазылым берілсе,
ағымдағы жылы олардың саны 2000-ға дейін өсті. Бұл оқушылардың, ата-аналардың және мұғалімдердің платформаға деген қызығушылығы өсуінің артуын көрсетеді.
Табысты енгізу үшін ақпараттық-түсіндіру іс-шаралары ұйымдастырылды:
оқушыларға логиндер мен парольдер берілді, ал мұғалімдер үшін оқыту семинарлары өткізілді.

Директордың ақпараттық технологиялар жөніндегі орынбасары ретінде,
мен осы платформаны оқу процесіне біріктіру тәжірибемізбен бөліскім келеді,
сондай-ақ оның әсерін, артықшылықтарын және одан әрі пайдалану перспективаларын атап өткім келеді. 

TopIQ.kz біздің мектептің білім беру ортасына енгізу, бірқатар елеулі
нәтижелер берді: 

  • Біріншіден, білім алушылардың қызығушылығының артуы байқалады.
    Интерактивті тапсырмалар, ойын элементтері, Qamqor дауыстық көмекшісі және жасанды интеллект оқытуды оқытуды қол жетімді ғана емес,
    сонымен қатар шынымен де қызықты етеді.
  • Екіншіден, оқушылардың дербестігі күшейтіледі. Материалдарды жеке қарқынмен өту мүмкіндігінің арқасында, өзін-өзі ұйымдастырудың және өзін-өзі бақылаудың маңызды дағдылары қалыптасады.
  • Үшіншіден, платформа дайын тапсырмаларды, тесттерді және
    аналитикалық құралдарды ұсыну арқылы мұғалімдердің жұмысын жеңілдетеді. Бұл мұғалімдерге күнделікті тексеруге уақыт жұмсамай, оқушылармен сапалы қарым-қатынасқа назар аударуға мүмкіндік береді.

Осылайша, TopIQ.kz іске асыру білім беру процесін цифрландыру және
даралау бағытындағы маңызды қадам болды. Платформа бір мезгілде оқушылардың ынтасын арттырады және педагогикалық қызметтің тиімділігін арттырады.
Бұл оның өзектілігін растайды және білім беру жүйесінде осындай цифрлық шешімдерді одан әрі пайдалану және дамыту қажеттілігін айқын көрсетеді.

TopIQ.kz платформасының артықшылықтары 

Бұл нәтижелер платформаның білім алушыларға да, мұғалімдерге де беретін бірқатар артықшылықтарымен нығайтылады. Негізгі артықшылықтардың ішінде мыналарды атап өтуге болады: 

  • Қол жетімділік және икемділік

Платформа интернетке қол жетімді кез-келген құрылғыда жұмыс істейді,
бұл әсіресе қашықтықтан немесе аралас оқыту жағдайында өте маңызды.

  • Жеке оқыту

Жүйе әр оқушының білім деңгейіне бейімделеді, бұл артта қалған және
дарынды балаларға мүмкіндігінше тиімді білім алуға мүмкіндік береді. 

  • Сандық аналитика

Мұғалімдер мен әкімшілік оқушылардың үлгерімі мен белсенділігі туралы
егжей-тегжейлі есептер алады, бұл білімдегі олқылықтарды тез анықтауға және
жоюға мүмкіндік береді.

  • Уақытты үнемдеу

Тапсырмалар мен сынақтарды автоматты түрде тексеру мұғалімдердің
уақыт шығындарын айтарлықтай азайтады және жылдам кері байланыс береді.

Бұл артықшылықтардың барлығын растайтыны сөзсіз: білім берудің цифрлық трансформациясы – бұл уақытша шара емес, дамудың стратегиялық бағыты
болып табылады. TopIQ.kz қазіргі білім беру экожүйесінің ажырамас бөлігіне айналуда.
Әсіресе, жаһандық өзгерістер жағдайында және қашықтықтан оқыту форматына
тез бейімделу қажеттілігі жағдайында мұндай платформалар оқу процесінің тұрақтылығы мен үздіксіздігін қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады.

Қорытындылай келе, мынаны атап өткен жөн: TopIQ.kz — бұл жай ғана
сандық оқулық емес, ХХІ ғасырдың қажеттіліктеріне бағытталған толыққанды
білім беру құралы. Біз қазірдің өзінде оқу іс — әрекетіндегі нақты оң өзгерістерді
көріп отырмыз және бұл бізді бір нәрсеге сендіреді – мұндай платформалар жай ғана қажет емес, олар балаларды болашаққа дайындау үшін қажет.

Айтмагомбетова Диана Аблаевна, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының  «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Абай атындағы мектеп-лицейі» КММ директорының ақпараттық технологиялар жөніндегі орынбасары, магистр